fbpx

Google oglašavanje

AdWords

 

Jeste li se do sada oglašavali na Googlu? Ako da, onda ste čuli za Google AdWords.

Google AdWords je način visoko fokusiranog oglašivanja na osnovi “cijene-po-kliku”. Sama logika ovakvog oglašavanja bazira se na ključnim riječima, za koju je važno biti upoznat sa time kako radi SEO (search engine optimasation).

Pretraga prema ključnim riječima, ukratko izgleda tako da kada netko upiše ključne riječi s oglasa u tražilicu, oglas će mu se prikazati na njegovom pretraživanju. Ukoliko osoba klikne na oglas, tada će se s Vašeg računa skinuti određeni iznos. Naše usluge Google AdWords-a su raspoređene u 2 paketa: Google Basic i Google Plus.

Kvaliteta oglasa i odabir ključnih riječi od iznimne su važnosti za oglas i za njegovu vidljivost u pretraživanju, odnosno za vidljivost u pretraživanju onim korisnicima za koje je najveća šansa da će kliknuti na oglas i kupiti proizvod ili odabrati Vašu uslugu.

Sa kvalitetno izrađenom kampanjom vjerojatnost da se dogodi kupnja, odnosno da prodate Vaš proizvod ili uslugu su puno veće.

Basic google oglašavanje uključuje:

 

1 Oglas – 30 dana

 Monitoring kampanje, izvještaj i dizajn oglasa.

Google oglašavanje plus uključuje:

Basic google oglašavanje + 2 oglasa- 40 dana i izvještaj.